شهرداری سقز در نظر دارد به استناد مفاد بند 1 صورتجلسه های شماره 333 و332 مورخ 06/02/1402 شورای محترم اسلامی شهر سقز از محل منابع داخلی سال 1402 ، مناقصه عمومی یک مرحله ای در خصوص اجرای پروژه ” 1.بهسازی پیاده رو بلوار کردستان 2. بهسازی پیاده روهای فرسوده معابر اصلی و فرعی سطح شهر و فضای پارک ها “را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه روز چهارشنبه مورخ 20/02/1402 می باشد.
لذا بدینوسیله از عموم متقاضیان واجد شرایط دعوت به عمل می آید جهت اطلاع و دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت اقدام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36278600-087 – 36228863-087 تماس حاصل فرمایند.
1- دستگاه مناقصه گذار : شهرداری سقز 2- دستگاه نظارت : معاونت عمرانی
3- مهلت دریافت اسناد مناقصه از سامانه : چهارشنبه مورخ 20/02/1402 لغایت ساعت 19 روز چهار شنبه مورخ 27/02/1402
4- آخرین مهلت ارسال پیشنهاد: ساعت 19 روز دوشنبه مورخ 08/03/1402 5- زمان بازگشایی پاکات : ساعت 9 صبح روز سه شنبه 09/03/1402
6- نوبت اول روزنامه : 20/02/1402 7- نوبت دوم روزنامه : 27/02/1402
8-هزینه خرید اسناد: 000/000/1 ریال واریز به حساب درآمد عمومی شهرداری به شماره 81132037 بانک رفاه شعبه خیابان جمهوری سقز
ردیف | عنوان مناقصه | مبلغ برآورد اولیه ( ریال ) | مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ( ریال ) |
1 | بهسازی پیاده رو بلوار کردستان | 000/000/693/8 | /000/000435 |
2 | بهسازی پیاده روهای فرسوده معابر اصلی و فرعی سطح شهر و فضای پارک ها | 000/200/919/17 | /000/000896 |