لذا بدینوسیله از عموم متقاضیان واجد شرایط دعوت به عمل می آید جهت اطلاع و دریافت اسناد مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت اقدام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36278600-087 – 36228863-087 تماس حاصل فرمایند.
1- دستگاه مناقصه گذار : شهرداری سقز 2- دستگاه نظارت : معاونت عمرانی
3- مهلت دریافت اسناد مناقصه از سامانه : چهارشنبه مورخ 20/02/1402 لغایت ساعت 19 روز چهار شنبه مورخ 27/02/1402
4- آخرین مهلت ارسال پیشنهاد: ساعت 19 روز دوشنبه مورخ 08/03/1402 5- زمان بازگشایی پاکات : ساعت 9 صبح روز سه شنبه 09/03/1402
6- نوبت اول روزنامه : 20/02/1402 7- نوبت دوم روزنامه : 27/02/1402
8-هزینه خرید اسناد: 000/000/1 ریال واریز به حساب درآمد عمومی شهرداری به شماره 81132037 بانک رفاه شعبه خیابان جمهوری سقز
ردیف | عنوان مناقصه | مبلغ برآورد اولیه ( ریال ) | مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ( ریال ) |
1 | بهسازی پیاده رو بلوار کردستان | 000/000/693/8 | /000/000435 |
2 | بهسازی پیاده روهای فرسوده معابر اصلی و فرعی سطح شهر و فضای پارک ها | 000/200/919/17 | /000/000896 |