۶۴ پیام دریافتی از سوی شهروندان با سامانه ارتباط مردمی شهرداری سقز مستقر در معاونت خدمات شهری اولویت بندی، مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
تمامی گزارش های رسیده از طریق این سامانه به حوزه های مربوطه تفکیک و واحدها ارجاع و توسط کارشناسان و مسئولان پیگیری گردید .
۴۱ مورد آن از طریق ۱۳۷ راهنمایی شده و نیازی به مکتوب کردن نداشته و صرفاً جهت راهنمایی تماس گرفته شده بود.
از ۲۳ مورد؛ تعداد ۱۰ مورد پلیس ساختمان، ۷ مورد واحد تنظیف، ۲ مورد سازمان مشاغل، ۲ مورد نماینده بهداشت و اطلاع به اداره اورژانس، ۲ مورد سد معبر بود که ۹۰ درصد درخواست ها پیگیری و در اسرع وقت انجام شده و مابقی هم نیاز به بررسی و فرصت بیشتری داشته که در دست اقدام و بررسی است.
برقراری ارتباط با سامانه 137 هیچگونه هزینه ای نخواهد داشت و شهروندان می توانند از طریق تلفن های ثابت و همراه درخواست ها، مسایل و مشکلات حوزه شهری را با این سامانه مطرح نمایند.
?روابط عمومی شهرداری سقز