درگاه الكترونيكی شهرداری سقز
  • گالری تصاویر
    • گالری تصاویر عکس های جدید
    • گالری تصاویر عکس های قدیمی
  • فرم ثبت ایده / طرح
  • معاونت و واحدهای شهرداری
    • معاونت مالی
    • معاونت اداری
    • معاونت عمرانی
    • معاونت شهرسازی
    • معاونت خدمات شهری
    • سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
    • سازمان حمل و نقل
    • سازمان مشاغل شهری
    • سازمان اتوبوسرانی
  • تماس با ما
  • درباره ما

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای پروژه پیاده روسازی خیابان وصال و خیابان مسجد جامع صالح آباد

  • Picture of شهرداری سقز شهرداری سقز
  • مرداد ۵, ۱۳۹۹
  • ۹:۵۵ ق٫ظ
چاپ نوشته

 

شهرداری سقز در نظر دارد به استناد صورتجلسه عادی  شماره 5/163   مورخ 1399/01/24 شورای محترم اسلامی شهر از محل اعتبارات داخلی سال 1399 مناقصه عمومی یک مرحله ای پروژه پیاده روسازی خیابان وصال و خیابان مسجد جامع صالح آباد موارد ذیل  را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه راس ساعت 14ظهر روز یک شنبه مورخ 1399/05/05  می باشد.

لذا بدینوسیله از عموم متقاضیان واجد شرایط و دارای گواهینامه معتبر تعیین صلاحیت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در راستای موضوع مناقصه دعوت به عمل می آید، جهت اطلاع از شرایط مناقصه با مراجعه به پایگاه ملی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir    و جهت دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت اقدام  و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36278600-087تماس حاصل فرمایند.

 

1 – دستگاه مناقصه گذار : شهرداری سقز

2 – دستگاه نظارت : معاونت عمرانی شهرداری سقز

3 – آخرین مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت :  ساعت 19 روز چهار شنبه مورخ 1399/05/15

4 –  مهلت زمانی ارسال پیشنهاد :  ساعت  19 روز  سه شنبه مورخ 1399/05/28

5- محل تحویل پاکت الف(تضمین شرکت در مناقصه )  : دفتر حراست  شهرداری مرکزی

6- هزینه خرید اسناد : 400/000 ریال واریز به حساب درآمد عمومی شهرداری به شماره 81132037 بانک رفاه شعبه خیابان جمهوری سقز

7- نوع تضمین شرکت در مناقصه : ضمانت نامه معتبر بانکی – واریز نقدی

8 – زمان بازگشایی پاکات : ساعت 10 صبح روز چهار شنبه 1399/05/29

9-شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختاراست.

10- هزینه چاپ  آگهی  دو نوبت بعهده برنده مناقصه میباشد.

لوگو شهرداری

به اشتراک بگزارید

Facebook
Telegram
WhatsApp
Email
Prevپست قبلازدواج یعنی قول همراهی
پست بعدیآگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای  توسعه و بهبود شبکه حمل و نقل درون شهری (سقز)Next

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرداری سقز

شهرداری ها سازمانی غیر دولتی و مردمی است که اداره و مسئولیت و مدیریت امور شهری را با مجوز دولت و با امکانات مردمی به دست آورده تا به منظور ایجاد و اداره کردن تاسیسات عمومی و وضع و اجرای نزامات شهری و تامین نیازمندی های مشترک محلی فعالیت کند همچنین هزینه خدماتی را که به آن واگذار گردیده با اسلوبی منطقی و عادلانه بین سکنه شهر و استفاده کنندگان از خدمات تقسیم نماید 

ارتباط با شهرداری
انتقادات و پیشنهادات
ارتباط مردمی

اطلاعات تماس

آدرس

کردستان | سقز | خیابان رسالت | شهرداری سقز

تلفن

087-36215732

فکس

087-36212525

پست الکترونیکی

info@saqqez.ir

کد پستی

6681653111

© کلیه حقوق محفوظ می باشد. 2024 - 1403
طراحی و پشتیبانی : ارور گروپ
ErrorGroup