شهرداری سقز در نظر دارد به استناد صورتجلسه عادی شماره 5/163 مورخ 1399/01/24 شورای محترم اسلامی شهر از محل اعتبارات داخلی سال 1399 مناقصه عمومی یک مرحله ای پروژه پیاده روسازی خیابان وصال و خیابان مسجد جامع صالح آباد موارد ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه راس ساعت 14ظهر روز یک شنبه مورخ 1399/05/05 می باشد.
لذا بدینوسیله از عموم متقاضیان واجد شرایط و دارای گواهینامه معتبر تعیین صلاحیت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در راستای موضوع مناقصه دعوت به عمل می آید، جهت اطلاع از شرایط مناقصه با مراجعه به پایگاه ملی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir و جهت دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت اقدام و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36278600-087تماس حاصل فرمایند.
1 – دستگاه مناقصه گذار : شهرداری سقز
2 – دستگاه نظارت : معاونت عمرانی شهرداری سقز
3 – آخرین مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : ساعت 19 روز چهار شنبه مورخ 1399/05/15
4 – مهلت زمانی ارسال پیشنهاد : ساعت 19 روز سه شنبه مورخ 1399/05/28
5- محل تحویل پاکت الف(تضمین شرکت در مناقصه ) : دفتر حراست شهرداری مرکزی
6- هزینه خرید اسناد : 400/000 ریال واریز به حساب درآمد عمومی شهرداری به شماره 81132037 بانک رفاه شعبه خیابان جمهوری سقز
7- نوع تضمین شرکت در مناقصه : ضمانت نامه معتبر بانکی – واریز نقدی
8 – زمان بازگشایی پاکات : ساعت 10 صبح روز چهار شنبه 1399/05/29
9-شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختاراست.
10- هزینه چاپ آگهی دو نوبت بعهده برنده مناقصه میباشد.