درگاه الكترونيكی شهرداری سقز
  • گالری تصاویر
    • گالری تصاویر عکس های جدید
    • گالری تصاویر عکس های قدیمی
  • فرم ثبت ایده / طرح
  • معاونت و واحدهای شهرداری
    • معاونت مالی
    • معاونت اداری
    • معاونت عمرانی
    • معاونت شهرسازی
    • معاونت خدمات شهری
    • سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
    • سازمان حمل و نقل
    • سازمان مشاغل شهری
    • سازمان اتوبوسرانی
  • تماس با ما
  • درباره ما

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله ای در خصوص ” واگذاری کلیه فعالیت های خدماتی و پشتیبانی حقوق و مزایای نیروهای روزمزد“

  • Picture of شهرداری سقز شهرداری سقز
  • مهر ۲۱, ۱۳۹۹
  • ۱۰:۳۲ ق٫ظ

چاپ نوشته
شهرداری سقز در نظر دارد به استناد بند8-8  صورتجلسه فوق العاده  شماره 5/177  مورخ 1399/05/12 شورای محترم اسلامی شهر سقز در خصوص   ” واگذاری کلیه فعالیت های خدماتی و پشتیبانی حقوق و مزایای نیروهای روزمزد به بخش خصوصd در 2 پارت جداگانه  ”  از محل اعتبارات داخلی  سال 1399 و 1400 مناقصه عمومی یک مرحله ای  ذیل  را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه راس ساعت 14 ظهر روز سه شنبه مورخ 1399/07/22  می باشد.

لذا بدینوسیله از عموم متقاضیان واجد شرایط و دارای گواهینامه معتبر تعیین صلاحیت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در راستای موضوع مناقصه دعوت به عمل می آید جهت اطلاع از شرایط مناقصه با مراجعه به پایگاه ملی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir    و یا سایت شهرداری سقز به آدرس  www.saqqez.ir مراجعه و یا جهت دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت اقدام  و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36228863-087تماس حاصل فرمایند.

1 – دستگاه مناقصه گذار : شهرداری سقز

2 – دستگاه نظارت : معاونت  اداری شهرداری سقز

3 – آخرین مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت :  ساعت 19 روز شنبه مورخ 1399/08/03

4 –  مهلت زمانی ارسال پیشنهاد :  ساعت  19 روز  چهار شنبه مورخ 1399/08/14

5- محل تحویل پاکت الف(تضمین شرکت در مناقصه )  : دفتر حراست  شهرداری مرکزی

6- هزینه خرید اسناد : 500/000 ریال واریز به حساب درآمد عمومی شهرداری به شماره 81132037 بانک رفاه شعبه خیابان جمهوری سقز

7- نوع تضمین شرکت در مناقصه : ضمانت نامه معتبر بانکی – واریز نقدی

8 – زمان بازگشایی پاکات : ساعت 10 صبح روز شنبه  1399/08/17

9-شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختاراست.

10- هزینه چاپ  آگهی  دو نوبت برعهده برنده مناقصه میباشد.

لوگو شهرداری

به اشتراک بگزارید

Facebook
Telegram
WhatsApp
Email
Prevپست قبلفراخوان دریافت طرح آثار حجمی و مجسمه شهری
پست بعدیایثار و از خودگذشتگی کارکنان و کارگران آرامستان ها ستودنیستNext

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرداری سقز

شهرداری ها سازمانی غیر دولتی و مردمی است که اداره و مسئولیت و مدیریت امور شهری را با مجوز دولت و با امکانات مردمی به دست آورده تا به منظور ایجاد و اداره کردن تاسیسات عمومی و وضع و اجرای نزامات شهری و تامین نیازمندی های مشترک محلی فعالیت کند همچنین هزینه خدماتی را که به آن واگذار گردیده با اسلوبی منطقی و عادلانه بین سکنه شهر و استفاده کنندگان از خدمات تقسیم نماید 

ارتباط با شهرداری
انتقادات و پیشنهادات
ارتباط مردمی

اطلاعات تماس

آدرس

کردستان | سقز | خیابان رسالت | شهرداری سقز

تلفن

087-36215732

فکس

087-36212525

پست الکترونیکی

info@saqqez.ir

کد پستی

6681653111

© کلیه حقوق محفوظ می باشد. 2024 - 1403
طراحی و پشتیبانی : ارور گروپ
ErrorGroup