لذا بدینوسیله از عموم متقاضیان واجد شرایط و دارای گواهینامه معتبر تعیین صلاحیت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در راستای موضوع مناقصه دعوت به عمل می آید جهت اطلاع از شرایط مناقصه با مراجعه به پایگاه ملی مناقصات به آدرس http://iets.mporg.ir و یا سایت شهرداری سقز به آدرس www.saqqez.ir مراجعه و یا جهت دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت اقدام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36228863-087تماس حاصل فرمایند.
1 – دستگاه مناقصه گذار : شهرداری سقز
2 – دستگاه نظارت : معاونت اداری شهرداری سقز
3 – آخرین مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : ساعت 19 روز شنبه مورخ 1399/08/03
4 – مهلت زمانی ارسال پیشنهاد : ساعت 19 روز چهار شنبه مورخ 1399/08/14
5- محل تحویل پاکت الف(تضمین شرکت در مناقصه ) : دفتر حراست شهرداری مرکزی
6- هزینه خرید اسناد : 500/000 ریال واریز به حساب درآمد عمومی شهرداری به شماره 81132037 بانک رفاه شعبه خیابان جمهوری سقز
7- نوع تضمین شرکت در مناقصه : ضمانت نامه معتبر بانکی – واریز نقدی
8 – زمان بازگشایی پاکات : ساعت 10 صبح روز شنبه 1399/08/17
9-شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختاراست.
10- هزینه چاپ آگهی دو نوبت برعهده برنده مناقصه میباشد.