درگاه الكترونيكی شهرداری سقز
  • گالری تصاویر
    • گالری تصاویر عکس های جدید
    • گالری تصاویر عکس های قدیمی
  • فرم ثبت ایده / طرح
  • معاونت و واحدهای شهرداری
    • معاونت مالی
    • معاونت اداری
    • معاونت عمرانی
    • معاونت شهرسازی
    • معاونت خدمات شهری
    • سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی
    • سازمان حمل و نقل
    • سازمان مشاغل شهری
    • سازمان اتوبوسرانی
  • تماس با ما
  • درباره ما

نظم بخشی و تلاش برای اجرای چارت سازمانی در شهرداری/ همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان/ رایزنی و انجام مکاتبات لازم برای تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی/بروز رسانی، بررسی و تکمیل اطلاعات پرونده های کلیه کارکنان

  • Picture of شهرداری سقز شهرداری سقز
  • دی ۳, ۱۴۰۲
  • ۱:۳۴ ب٫ظ
چاپ نوشته

میدیا امیری مسئول امور اداری با اشاره به نظم بخشی و حرکت در راستای اجرای چارت سازمان در بخش های مختلف شهرداری، اهم اقدامات و فعالیت های این حوزه را در 2 سال اخیر به شرح زیر تشریح نمود.

-همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان موقت با کارمندان رسمی و پیمانی و صدور احکام کارگزینی مربوطه 76مورد در سال 1400 و صدور احکام از مهر  1401 و  محاسبه و مابه التفاوت آن به تعداد 170 مورد

-ارسال پرونده ها و مدارک به دفتر امور شهری مربوط به 22 نفر از همکاران پیمانی جهت تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی آزمایشی و تعداد 8 مورد از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی و تحویل مدارک آنها

-انجام تمامی امورات مربوط به تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی اعم از تهیه لیست افراد مشمول، برگزاری آزمون، تهیه صورتجلسه های مربوطه و تشکیل پرونده جهت ارسال به دفتر امور شهری 37 مورد

– تهیه و طبقه بندی پرونده ها و مدارک مربوط به ایثارگران مشمول قانون استفساریه بند « و » ماده 44 برنامه پنجم توسعه و بند « د » بودجه 1400 جهت تبدیل وضعیت همکاران پیمانی، قراردادی و روزمزد و تحویل به دفتر امور شهری  47 مورد

– تهیه و طبقه بندی مدارک مربوط به ارتقاء شغلی مرحله خبره مربوط به 19 نفر از همکاران مشمول شهرداری

-ارسال پرونده ها و مدارک به دفتر امور شهری مربوط به 7 نفر از آتشنشانان مشمول شاغل در سازمان آتشنشانی شهرداری جهت تبدیل وضعیت آنها

-تهیه و طبقه بندی مدارک مربوط به ارتقاء شغلی، مرحله ارشد مربوط به 66 نفر از همکاران مشمول شهرداری

-تهیه و ارسال مدارک مربوط به ارتقاء گروه ناشی از اخذ مدرک تحصیلی و استحقاقی مربوط به 118 نفر از همکاران مشمول

-تهیه و ارسال مدارک مربوط به تغییر پست 15 نفر از همکاران مشمول

-انجام مستمر (ماهانه) تمامی امورات مرتبط با بازنشستگان و موظفین اعم از ارسال فایل کسورات بازنشستگان و موظفین شهرداری، بارگذاری فایل بیمه در سایت بیمه سلامت و انجام امورات عائله مندی و ارسال اظهارنامه ها به سازمان بیمه سلامت و چاپ فیش و احکام بازنشستگان و مکاتبات متعدد با سازمان بازنشستگی

-تهیه و ارسال فرم های ارزشیابی سالانه تمامی همکاران رسمی، پیمانی و قرارداد مدت معین168 مورد

-ارسال نامه تمدید قرارداد سالانه کارمندان پیمانی و قرارداد مدت معین

-صدور ابلاغ شغلی و محل خدمتی کارمندان و کارگروه ها320 مورد

– صدور و چاپ فیش همکاران بصورت مستمر (ماهیانه)

– انجام مکاتبات متعدد داخلی و صادره و استعلامات متعدد و جوابیه نامه های وارده و طبقه بندی مکاتبات420 مورد

-ماموریت های متعدد و مراجعه به دفتر امور شهری و هسته گزینش و اداره کل حراست و سازمان بازنشستگی استان و پیگیری امورات پرسنلی همکاران

-تهیه و تنظیم قرارداد نیروهای روزمزد طی چندین دوره در سال و هر دوره 450 مورد

-تهیه و تنظیم قرارداد و احکام کارگزینی پرسنل رسمی و پیمانی و قراردادی200 مورد

-ثبت مرخصی های ساعتی و روزانه و صدور ماموریت جهت همکاران به صورت روزانه

-کنترل ورود و خروج کلیه همکاران

-مکاتبات در راستای امورات رفاهی شامل: گواهی اشتغال، گواهی کسر حقوق و معرفی جهت کمک هزینه ازدواج و کفن و دفن برای همکارانی که نیاز داشته اند2245 مورد

-بروز رسانی و بررسی و تکمیل اطلاعات پرونده های کلیه همکاران

-ثبت و بارگذاری اطلاعات فردی و ریز حقوق و مزایا کلیه پرسنل شهرداری در سامانه ماده 29 از ابتدای سال 97 تا پایان سال 1400 به صورت ماهیانه که هم اکنون نیز ادامه دارد

-ثبت و بارگذاری اطلاعات فردی و ریز حقوق و مزایا کلیه پرسنل شهرداری در سامانه کارمند ایران

-ثبت و بارگذاری اطلاعات فردی و حقوق کارگران رسمی و روزمزد در سامانه مزد ایران470

-ثبت و بارگذاری اطلاعات فردی و مبالغ مشمول مالیاتی در سامانه امور مالیاتی پرسنل رسمی و پیمانی و قراردادی

-ثبت و بارگذاری اطلاعات فردی و مبالغ مشمول مالیاتی نیروهای روزمزد در سامانه امور مالیاتی از ابتدای سال 98 تا مهر 1400 به صورت ماهیانه مجموعاً 31 ماه

-ثبت و بارگذاری اطلاعات فردی و استخدامی کلیه همکاران در سامانه آمارنامه سازمان شهرداری ها

-ثبت و تنظیم لیست و جداول کارکرد ماهیانه و اضافه کاری کلیه همکاران و ارسال به تمامی واحدهای شهرداری و جمع آوری و جمع بندی به صورت ماهیانه

-ثبت و محاسبه ماهیانه حقوق و دستمزد کلیه پرسنل و تهیه سند پرداخت حقوق و ارسال به امور مالی به صورت ماهیانه

-صدور ابلاغ اعضا جهت تشکیل کمیته طبقه بندی مشاغل و تهیه صورتجلسه های مربوط به ارتقاء گروه و تغییر پست همکاران مشمول برای اولین بار در شهرداری ها

-تکمیل و بروزرسانی اطلاعات پرسنلی و جمع بندی جهت برقراری بیمه تکمیلی

لوگو شهرداری

به اشتراک بگزارید

Facebook
Telegram
WhatsApp
Email
Prevپست قبلثبت 74794 نامه وارده/ کسب مقام برتر در حوزه پاسخگوئی به شکایات و درخواست های مردمی در سطح استان
پست بعدیانجام مقدمات تهیه طرح مطالعات هدایت آبهای سطحی شهر سقز/نظارت بر مطالعات اطلس سرمایه گذاری شهر سقز در قالب تهیه پکیج های سرمایه گذاری با همکاری دانشگاه کردستان/ تهیه طرح ضرورت سنجی لایروبی رودخانه سقزNext

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شهرداری سقز

شهرداری ها سازمانی غیر دولتی و مردمی است که اداره و مسئولیت و مدیریت امور شهری را با مجوز دولت و با امکانات مردمی به دست آورده تا به منظور ایجاد و اداره کردن تاسیسات عمومی و وضع و اجرای نزامات شهری و تامین نیازمندی های مشترک محلی فعالیت کند همچنین هزینه خدماتی را که به آن واگذار گردیده با اسلوبی منطقی و عادلانه بین سکنه شهر و استفاده کنندگان از خدمات تقسیم نماید 

ارتباط با شهرداری
انتقادات و پیشنهادات
ارتباط مردمی

اطلاعات تماس

آدرس

کردستان | سقز | خیابان رسالت | شهرداری سقز

تلفن

087-36215732

فکس

087-36212525

پست الکترونیکی

info@saqqez.ir

کد پستی

6681653111

© کلیه حقوق محفوظ می باشد. 2024 - 1403
طراحی و پشتیبانی : ارور گروپ
ErrorGroup