شهرداری سقز در نظر دارد به استناد بند 8-1 صورتجلسه فوق العاده شماره 214/5 مورخ 1399/11/28 شورای محترم اسلامی شهر و در اجرای ردیف یک تبصره 11 ماده واحده بودجه 1400 از محل اعتبارات داخلی سال 1400مناقصه عمومی یک مرحله ای موارد ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه راس ساعت 9صبح روز یک شنبه مورخ 1400/01/15 می باشد.
لذا بدینوسیله از عموم متقاضیان واجد شرایط و دارای گواهینامه معتبر تعیین صلاحیت در راستای موضوع مناقصه دعوت به عمل می آید جهت اطلاع از شرایط مناقصه با مراجعه به پایگاه ملی مناقصات به آدرسhttp//:iets.mporg.ir و یا جهت دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت اقدام و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36228863-087تماس حاصل فرمایند.
1) دستگاه مناقصه گذار : شهرداری سقز
2) دستگاه نظارت : معاونت عمرانی شهرداری سقز
3) مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : از ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 1400/01/15 به مدت 8 روز
4) مهلت زمانی ارائه پیشنهاد : ساعت 19 روز پنج شنبه مورخ 1400/2/20
5)محل تحویل پاکت الف علاوه بر بارگذاری در سامانه (تضمین شرکت در مناقصه ) : دفتر حراست شهرداری مرکزی
6)هزینه خرید اسناد :500/000 ریال واریز به حساب درآمد عمومی شهرداری به شماره 81132037 بانک رفاه شعبه خیابان جمهوری سقز
7)نوع تضمین شرکت در مناقصه : ضمانت نامه معتبر بانکی – واریز نقدی
8) زمان بازگشایی پاکات : ساعت 8 صبح روز شنبه 1400/02/40
9) شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختاراست.
10) هزینه چاپ آگهی دو نوبت بعهده برنده مناقصه می باشد.